Souhrnné cvičení s ekologickou tematikou pro 6. ročník ZŠ                 
                                    
                        15 úloh | Typ cvičení Doplňovačka  | Obtížnost 6. třída ZŠ                     
                    
                                    
                        
                                
                Máme pro Vás ojedinělé pravopisné cvičení , v kterém si nejenom procvičíte své znalosti českého pravopisu, ale i ekologická hesla.jen 15 jevů , které jsou svojí obtížností vybrané pro žáky 6. ročníku základní školy.
        
                
        
        Spustit diktát 
        Zobrazit nejlepších 10 
        Začít od začátku 
        
        
            
                
                    v
                                _ í ý  stavba  elektráren , 
                                _ s z  běrstarého  papíru , opravy  pl
                                _ i y  novodů , prům
                                _ i y  slové  odpady , výzkum
                                _ i y    životního  prostředí , pl
                                _ í ý  tvání  vodou , v
                                _ i y  bíjení  zvířat , v
                                _ í ý  fukové  systémy , v
                                _ í ý  chod  slunce  pod  smogem , vyhazování  o
                                _ d t  padků  do  popelnic , v
                                _ i y  sazování  lesních  školek , 
                                _ s z  nečištěnéovzduší , sm
                                _ i y  sl  ekologické  výuky , vytápěné  ob
                                _ i y  dlí , zemní  pl
                                _ i y  n                 
                
                    Úlohy: 
                    15 
                    
                    Správně: 
                    0 
                    
                    Chybně: 
                    0 
                    
                    Výsledek: 
                    0 %  
                 
             
         
        
                
        
        
        
                    
                        
                            
                                                                    Autor/ka: Mgr. Václav Víška Ph.D.                                                                            
                            
                                                                    Zdroj: Češtinářský inspiromat II. Češtinář, 2001, roč. 12, č. 4